Saturday, December 24, 2011

Στην φυλακή ο αλήτης Πρόεδρος Εφετών Γεωργιος Ευσταθιου!!!

Ο αλήτης αυτός,ο εκβιαστής,που εξεβίαζε τον φυγό μαζί με τον κυναιδοπαπα Ιακωβο Γιοσακη,το καλολοκαιρι του 2009 να του πάρουν 60.000 ευρώ για να μην τον καταδικάσει σε θάνατο ο πρώτος,ο αληταράς,ο "εξακοσαρας",η σπειροχαίτη η ωχρά(όπως ακριβώς τον απεκάλεσε σεβάσμιος τέως Αρεοπαγίτης),είναι το πλέον αποκρουστικό παράδειγμα Έλληνα δικαστή!Με τις πράξεις του,ειδικότερα δε με την πληρωμένη με 600.000 ευρώ(σύμφωνα με τους ψηφιακούς δισκους που βρίσκονται στα χέρια του Κέρβερου(Ισιδωρος Ντογιακος),`η με 1.500.000 ευρώ(σύμφωνα με τον φυγό) "αθώωση" ενός στυγνού κοκαϊνομανούς εγκληματία και απατεώνα όπως είναι ο Πετρος Μαντουβαλος ,ξεφτίλισε την Ελληνική Δικαιοσύνη,απαξίωσε την αξιοπιστία του Δικαστικού συστήματος της Ελλάδας,και άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου για το σήριαλ που θα παιχτεί από δω και στο εξής στο Στρασβούργο,με αδικηθέντα και ενάγοντα τον φυγό!Φυσικά με δική μου χρηματοδότηση,αλλά επειδή ο φυγό μου έσωσε την ζωή και την οικογένεια πριν από 25 χρόνια,του το οφείλω! Και εγώ έχω πολυ Μανιάτικα αρ....α,και όχι αιδοίο σαν του Πετρου Μαντουβαλου,που αμαυρώνει την Μάνη και την Ιστορία της με τις αλητείες του!Επειδή έχω φάει "κόλλημα" που λέτε εκεί κάτω μ`αυτήν την απίθανη υπόθεση αλητείας του αλήτη εκβιαστή Προέδρου Γεωργιου Ευσταθιου,και του απατεώνα δολοφόνου,ερμαφρόδιτου Πετρου Μαντουβαλου,θα το φτάσω μέχρι το τέρμα .Έχω τόσο cash flow available γι`αυτήν την αλητεία,που θα ασχολούνται τα 3 καλύτερα δικηγορικά γραφεία του Στρασβούργου με την υπεράσπιση του Fυγό(Γιαννης Μπολετσης),όσο χρόνο και όσο χρήμα χρειαστεί.Εξ`άλλου εγώ(για όσους γνωρίζουν),πούλησα τα Panamax το 2008(οι σχετικοί με το shipping καταλαβαίνουν).Δηλ ρε καραγκιόζη Πετρο Μαντουβαλε,και ρε αρχιλαμογιο Γεωργιε Ευσταθιου,τι νομίζατε.Τελειώσατε έναν φουκαρά φυσικά,οικονομικά και ψυχικά,και θα την βγάλετε καθαρή?Αυτός ο φουκαράς ρε κολοκυθοκεφτέδες έτυχε να έχει τον Βεελζεβούλ από πίσω!Μαλάκες!
Leo Petrobeakos
Blacklight shipping
NYC     

No comments:

Post a Comment